Saturday, December 19, 2009

alhamdulillah masih dipanjangkan umur!

huhh dh dua ari eh aku xupdate ini blog.hurm rendu rasanye nk jenguk blog neh.then nk cite lah sikit pengalaman aku malam semalam.hurm mula tuh aku pegy la dapur dgn niat nk amek pinggan nk makan.kebetulan mlm tuh lampu dapur terbakar lak , so just pakai bulb lampu yg sementara tuh laa.then aku amek lah plug lampu tuh nk pasang.bila pasang , tak menyala plak lampu nye.haihh pelik gak.pastu try la tekan2 sikit plug tuh kot2 la xrapat.haha tekan punya tekan skali aku kena sambar elektrik daa.bapak time uh begetar sume badan.agk 5saat jgk lah benda uh jadi.hadoii time jadi tuh aku hanya mampu menjerit tp nk tarik tangan tuh xboleh , still begetar.tp mujur lah dalam duk try meracau uh , wayar lampu tadi tuh tertarik nan bakul atas almari.bakul uh terjatuh then baru aku terlepas.ya allah , hanya tuhan je yg taw cmne aku lepas tuh.tergamam gila.aku plak sorang2 je kt umah malam tuh.lepas jadi uh aku lari masuk bilik.duduk atas katil relax jap sambil tutup mata.then lepas agak oke sikit aku try tgk tangan merah je sume.pastuh baru la mula rasa sakit2.paling sakit kt kaki lah.sampai sekarang pun sakit lg.maybe time uh kaki aku baru lepas basah so blum kering sepenuhnya tuh yg kena sambar kot.then aku rasa sakit kt jari kiri neh.lps belek punya belek rupanya ada cm benda hitam termasuk dlm kulit.ada tiga bintik hitam tuh.try nk cabut tp xbole.pstuh mula la kuar air bisa and merah sampai skang.xtahu lah benda apa tuh.hurm tuh la pengalaman yg takan takan dilupakan.then skang dh serik nk pegang plug ape pn.haha mujur lah xjadi ape2 yg xdiingini sbb mum ckp benda uh bahaya boleh bawak maut plus plus orang yg ada sakit jantung.huhh menakutkan.

pesanan utk semua ; ati2 apabila memegang plug.jgn sesekali pegang apabila anda dalam keadaan basah.

No comments: